اشعار حضرت زهرا (س) - دریای غصه ام به غمت گریه می کنم
وبگو | آموزش منوی کشویی با ul li و css


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

تاریخ : جمعه 11 بهمن 1398
بازدید : 1093
نویسنده : محمدعلی میرزایی

دریای غصه ام به غمت گریه می کنم

باران دردم از المت گریه می کنم

 

خواهی که خیزی از دل و جان شُکر می کنم

چون پا شوی به قد خمت گریه می کنم

 

دیوار شد عصای تو می روی به درد

ای ناتوان به هر قدمت گریه می کنم

 

ای وای من که درب حریمت شکسته اند

در هُرمِ آتشِ حَرَمت گریه می کنم

بیچاره من به کودکی ام می شوم یتیم

ای محتضر به عمر کمت گریه می کنم

حسن لطفی




:: موضوعات مرتبط: اشعار حضرت زهرا (س) , ,
:: برچسب‌ها: اشعار حضرت فاطمه زهرا (س) , اشعار شهادت حضرت زهرا (س) , اشعار حسن لطفی ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


با نظرات خود، ما را در پیشرفت وبلاگ یاری کنید








RSS

Powered By
loxblog.Com